Dla abonenta

Każdy abonent naszej sieci ma dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Wystarczy, że z własnego komputera wejdzie na stronę: https://e-bok.akk.net.pl/

Zwiększając bezpieczeństwo danych zwartych w systemie, aby się zalogować należy podać swój adres e-mail, na który zostanie wysłane wygenerowane automatycznie jednorazowe hasło dostępowe. System działa tylko dla adresów e-mail, które są dopisane do naszej bazy. Jeśli nie mamy jeszcze twojego e-maila to skontaktuj się z pracownikiem biura firmy AKKnet calem dopisania go do naszej bazy. Numer telefonu do biura to (32) 286-62-87.

Co można zrobić na E-BOK:
  • sprawdzić saldo opłat abonamentowych
  • sprawdzić indywidualny numer rachunku bankowego na który należy dokonywać opłat za internet
  • prześledzić historię obciążeń i wpłat abonamentowych
  • sprawdzić listę aktywnych usług
  • zweryfikować własne dane teleadresowe
  • wydrukować fakturę VAT za dostęp do internetu