Poszukujemy pracownika sklepu komputerowego

Główne obszary odpowiedzialności:
  • Obsługa klienta w sklepie
  • Obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych klientów firmy
  • Porady telefoniczne dla klientów w zakresie drobnych usterek sprzętu komputerowego
  • Diagnostyka i serwis sprzętu komputerowego
  • Obsługa i zaopatrzenie sklepu
  • inne zadania powierzane przez przełożonych
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie o profilu informatycznym bądź pokrewne;
  • Obsługa systemów operacyjnych Windows w stopniu bardzo dobrym;
  • Podstawowa znajomość dotycząca konfiguracji sieci
  • Dobra znajomość diagnostyki i serwisu sprzętu komputerowego
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
  • Komunikatywność
  • Kultura osobista
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Możliwość długoterminowej współpracy;
  • Partnerską atmosferę pracy.